Monday, July 14, 2008

عدناااااااااااا


اخذنى حنينى اليكى فلم استطع الهروب من هذا الحنين الذي سيطر على كل كيانى

اولا بشكر كل المدونين الى سالوا عن في غيابي واللى مسالوش برضه بقولهم مدوناتكم وحشتنى اوى

ثانيا انا كان جالى تاج من محمد هشام البلوجر الفظيع والشاعر العبقري وقولت لو رجعت المدونه تانى لازم اجاوب عليه بالرغم ان تاج صعب اوىىىىىىىى ربنا يستر بقي

التاج بيقول اكتب 10 صفات عن نفسك

طب انا مش بعرف اوصف نفسي اقول ايه بقي هقولكم انا شايفه نفسي ازاى والناس شايفنى ازاى

بنت بسيطه

طموحه لابعد الحدود وعندى اصرار على تحقيق اهدافي

عنيده

عصبيه

حساسه جدا يعنى اقل حاجه بتاثر فيا وبتتعبنى

بيقولو عنى رقيقه ورومانسيه

خيالى واسع جدا لدرجة انى ساعات بشعر بحالة رفض الواقع والفرار منه والاستقرار في عالم الخيال لكن ذلك من المحال فاظل واقفه بين الخيال والواقع فكل ما اتنماه ان احقق احلامى في عالم الواقع

قالوا عن انى ملاك بس انا مش ملاك انا انسانه عاديه لان مفيش ملاك على الارض بس يمكن قصدوا بالملاك انى طيبه اوى

عمر ماحد وصفنى انى قاسيه بس ده اخر وصف نسب االي بس انا عمرى مكنت قاسيه يمكن بقيت بفكر بعقلانيه اكتر فكلام العقل ساعات بيظهر انه قاسي شويه

في حد برضه قال انى انانيه بس برضه مش شايفه انى انانيه وديما بحب الخير لكل الناس ولو جالى تدريب او شغل بقول لاصحابي عليه عشان هما كمان يدربوا بس الله اعلم يمكن االانسانه دى عشان مش قريبه من اوى قالت كده ويمكن حد تانى شايفنى كده الله اعلم


بس خلالالالالالالالالالالالالالاص جاوبت



15 comments:

Muhammad Mammdouh said...

حمد الله على السلامة

مدحت محمد said...

اخيرا رجعتى

الف حمد الله على السلامة ياباشا

ليكى تاج عندى اجبارى

هتجاوبيه غصب

مدحت محمد said...

التاج بقى

هقلك الصفات اللى فيكى
بقى انا اعتقد انها فيكى فعلا

وانتى ذكرتيها
طموحه لابعد الحدود وعندى اصرار على تحقيق اهدافي

عنيده

لا مش عتيدة انتى عنيدة جدااااااااااااا
عصبيه
برضه لا

انتى عصبية لابعد الحدود

حساسه جدا يعنى اقل حاجه بتاثر فيا وبتتعبنى

عشان كدة
قاسيه بس ده اخر وصف نسب االي بس انا عمرى مكنت قاسيه يمكن بقيت بفكر بعقلانيه اكتر فكلام العقل

بس معتقدش انك انانية
خيالى واسع جدا لدرجة انى ساعات بشعر بحالة رفض الواقع

لان طموحاتك كبيرة وان شاء الله ربنا يحققهالك

قالوا عن انى ملاك

هههههههههه
لاتعليق

بيقولو عنى رقيقه ورومانسيه
اشاعههههههه

ههههههههههه

لادى حقيقة بجد والله
وانا قلتلك قبل كدة

فى الاخر بقى عاجبنى الجملة دى جداااا

اخذنى حنينى اليكى فلم استطع الهروب من هذا الحنين الذي سيطر على كل كيانى


ربنا يخليلك مدونتك ويخليكى ليها

انا قلت برضه انك مش هتقدرى تستغنى عنها لانك ارتبطى بيها وحبتيها جدا

ياللا

تحياتى يالولا

Mohamed Hesham Safa said...

حمد الله على السلامة ...

نورتي الدنيا ...

أنا كنت حاسس انك هترجعي تاني ...

والسـ ختام ــلام

Unknown said...

حمد الله ع السلامة يا لولا
التاج بتاعك جميل اوى
بس مش متخيلاكى عصبية خالص
:)

media said...

محمد ممدوح

الله يسلمك يا محمد

media said...

مدحت

الله يسلمك
لاء الله يخليك انا مش حمل تاجات

media said...

مدحت

ماشي الله يسامحك

media said...

محمد هشام

الله يسلمك يا محمد

انا جاوبت التاج اهو عشان متقولش بتهربي من التاج

media said...

عاليا حليم

الله يسلمك يا لوله
منورانى

Anonymous said...

والنبى يا بنتى.. ابعتى التاج دا للرجل الحديدى" جميل ابو حريد"... خلينا ننبسط كلنا باجابتها
:D
وكل سنة وأنتِ طيبة
:)

media said...

جميله عندى
انا مش مصدقه عنيا
وانتى طيبه يا بوس بوس

Anonymous said...

جميلة مين
!!!!!!!!
والله مانا جميلة
:D
الله يحظك يا شيخة

media said...

طب انت او انتى مين

Anonymous said...

Guess?
:)