Saturday, July 07, 2007

احلى من الكلام

اة لوتعرف بهواك اد اية

لما بقابلك بنسى كلامي

وبدور علية

كدة معرفش لية

ليلة في ليلة وانا متنهدة

من غير ما حسب حبيتك كدة

قلبي لقيتة دق حب الحب دة

من كتر حبي فيك

بسرح قدام عنيك

مبفتكرش كلمة واحدة كان نفسي اقولها ليك

يالي كلامك احلى من كلام

قلبي ارتاحلك من اول سلام

وغرامك غرام فاق معنى الغرام

انا مش قادرة على بعدك في يوم

واما بتبعد انا مبدقش نوم

ايوة هموت عليك عايشة الدنيا بيك

من كتر حبي فيك بسرح قدام عنيك

مبفتكرش كلمة واحدة كان نفسي اقولها ليك

21 comments:

جميله بو حريد said...

اول بوست عندك هييييييييييه

لولا كتير باعتقد ان الحب اتخلق عشانك


أنتى احلى من الحب نفسه

Anonymous said...

جميلة حبيبة قلبي
ميرسي ياقمر على كلامك الحلو دة
وربنا يخليكي ليا

ياسر سليم said...

انتى عندك ملكة التأليف وكتابه الشعر او الزجل

بس محتاجه انك تطورى نفسك اكتر

لأن الأوزان عندك عايزه تتظبط شويه

انا اقولك تعملى ايه

أولا تقرى شعر عامى لو انتى عايزه تكتبى علطول عامى

تقرى منه كتير

وتكتبى اكتر

وكل ما هتكتبى وهتقرى هتلاقى الأوزان اتظبطت اكتر لوحدها

تحياتى

Anonymous said...

ياسر سليم:ميرسي يا ياسر على نصيحتك ونورت المدونة

barbie girl said...

رقيقة اوى

voice of love said...

هو ده بقى اللى اسمه ايه اللى بيخلى الواحد يعد النجوم فى عز الضهر
ماشى يا جميل .. الله يسهله

أجدع واحد في الشارع said...

عارف احساسك جميل اوى

ولما بتختارى بتختارى صح جدا

تحياتى

ليكى

Anonymous said...

باربي جيرل:ميرسي ياقمر على زيارتك

صوت الحب : ايوة دة هو الي اسمة اية الي بيخلي الواحد يعد النجوم في عز الضهر وطول الليل

اجدع واحد في الشارع:ميرسي يا باسم على المجاملة الرقيقة دي

زى الهوا said...

حللللو اووووى , مالك رقيقة بغباء كدة ليه , اسلوبك حلو اوى

بسمه عبدالباسط said...

جميلة قوى كلماتك
تحياتى لكى

islam said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لولا:
كلماتك جميلة .. وإحساسك أجمل

تحياتى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

mohamed alhaddad said...

كلامك جميل وفى احساس حلو

media said...

زى الهوا:ميرسي يا جميلة

بوس بوس:ميرسي ليكي

اسلام:نورت بزيارتك المدونة
وميرسي ليك

وعد العيون:ميرسي بس دة مش كلامي دي كلمات اغنية احلى من الكلام لمي كساب بس انا بحبها اوي

الســـاحر said...

انتى بجد رائعه
والله عايشتينى فى حاله رومانسيه جميله
انتى بجد مبدعه
وانا قريت معظم كتاباتك
وعرفت منها اد ايه انتى فنانه
وانا يشرفنى بجد انى ازور مدونتك
وفى النهايه سلامى وربنا يوفقك

Anonymous said...

الساحر:ميرسي ليك يا خالد بس انا مش قد الكلام الجامد دة والفنان بجد هوانت انت كتابتك فوق الوصف
وانا الي يشرفني زيارتك لمدونتي المتواضعة

ody911 said...

لولا الكلمات دى بتاعتك ؟؟؟؟؟



كلمات جميلة حقيقى


شكلك بتحب يا مرسى

؟؟؟؟؟




يارب دايما

وقولى متخافيش

عادى بقة
أودى

Anonymous said...

منور يااودي بس الكلمات دي مش كلماتي دي كلمات اغنية لمي كساب

mode said...

لولا بجد كلامك ده جميل اوى ويارب تكونى كدة دايما
انتى بجد اتخلقتى عشان تكتبيلنا الحجات الحلوة دى
تحياتى لاجمل بنوته على وجه الارض

طهقان said...

ايه المدونة اللي كلها رومانسية دي؟

ماشي يا ست لولا

ربنا ينولك اللي في بالك
وبركة نشوف
:)

media said...

طهقان :ميرسي على زيارتك ونورت المدونة

علاء: ان شاء الله هشوف موضوع التجمع دة

Anonymous said...

Very Good Job Lola