Monday, October 20, 2008

اسطورة حبي الخالده



حبيبي يا أسطورة حبي الخالدة آه لو خرجت من طيات هذا الكتاب واتيت إلى آه لو استطع أنا ادخل هذا الكتاب وتجمعنا صفحه عشق واحده وأكون حبيبتك إلى الأبد أااااااااااه يا حبيبي لو تعلم مدى اشتياقي إليك ولوعى بك وحنيني وحبي الذي فاق الحد ما كنت تركتني وحدي
انتظرك
كل هذا الانتظار لم اعد أتحمل يا حبيبي اشتياقي إليك إن اشتياقي أصبح نار احترق بها كل يوم آلاف المرات من قبل عاهدت نفسي ألا انطق بكلمه حب لأحد وألان يا حبيي سأخالف عهدي مع نفسي سأقولها وليشهد العالم اجمع على حبي لك احبك يا حبيبي احبك بكل ما في, احبك بعلو الصوت احبك حتى الموت يا نبض القلب وشريان حياتي احبك واحتاج إليك خدني إلى عالمك يا فارسي وملكي المتوج بحبي أو تواضع وانزل من مملكتك إلى عالمي
يا حبيبيي يا أسطورة حبي الخالدة يا من لا تعلم مدى حبي لك يا من لا تعرفني ولا أعرفك ولم أراك سوى في خيالي متى تخرج من هذا الخيال وتصبح واقع أمامي
ليتك تعلم يا حبيبي مدى حزني و ألمي بدونك لتأتى وترحمني من هذا العذاب ليتك تعلم مدى احتياجي اليك إن الفرسان يا حبيبي في الروايات يبذلون المستحيل من اجل الوصول إلى أميراتهم وأنا يا حبيبي انتظرك متى ستأتي كي تلون حياتي وتسير معي على خطى أحلامي متى ستأتي يا حبي وأملى الكبير واعدك حينما تأتى أن أجعلك اسعد إنسان في الكون سأتوجك بحبي وما أعظم حبي لك يا حبيبي وأعطيك قلبي الذي لم أعطيه لأحد قبلك عندما تأتى ستصبح
فصول السنة كلها ربيع عندى, عندما تأتى سأكون ومن أكون أنا يا حبيبي بدونك لا تدعني انتظر أكثر فقد مللت الانتظار وقد فاق اشتياقي اليك الحد وساظل احبك مهما طال انتظارى واحرقتنى نيران اشتياقي






على الهامش





حبي لك اشتياق وأنت لا تقدر لهفه المشتاق تبعد ترحل تهجر طيفي وتتركني وحدي يحرقني الاشتياق
يمضى العمر وحبك بقلبي لن يمضى ولا يرحل

يا من نسجتك بوحي خيالي فارس أحلامى حطم أسوار هذا الخيال وتعالى إلى واقعي



26 comments:

الســـاحر said...

ياسلاااااااام
وجون وجون وجون
انا اول كومنت...طبعا ده شىء يسعدنى
يجمعنا ياحبيبى صفحه عشق واحده
الجمله دى بجد اثرت فيه اوى
وحسيت اد ايه انتى انسانه حساسه وفنانه بجد
ومش قادر اخفى اعجابى بالرومانسيه الجميله المليانه بشوق ولهفه
فى موضوعك
بجد انتى فنانه حساسه
وفى النهايه سلامى وربنا يوفقك
وعلى فكره انا عامل موضوع جديد لسه
وعايزك تكونى اول كومنت
اشمعنا انا يعنى
ماليش دعوه
ههههههههه

media said...

الساحر

انا اسعد يا خالد انك تكون اول كومنت عندى
وكان نفسي اكون اول كومنت عندك بس ملحقتش سبقنى ضد التيار

عموما ميرسى على مرورك
ويارب اليمامه الى طارت وبعدت ترجعلك

romansy said...

سوف احطم كل الاسوار
سوف احارب لاجلك الاخطار
ولكنى لكى اسعد بيكى
يلزم ان اكون انا من يستحق ان يحبك
لذا اصبرى
فانى ات لا محاله

media said...

رومانسي

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا انا مش كاتبه البوست عشان بدور على عريس

أنا حر said...

رائعة تلك المشاعر المتناثرة فوق حروف كلماتك وبين السطور
ورائعة ايضا تلك الحالة الاسطورية الرومانسية الحالمة فهي تقتلنا حقا من قوة احساسها وتجعلنا فقط نذوب فيها
تحياتي

Muhammad Mammdouh said...

حلوة الحالة دى وتحياتى ليكى يافنانة وياريت اعرفة كنت قدرت اسعدك

انت تسال والكمبيوتر يجيب said...

عاوزين رايك فى بوست جديد بعنوان لعب وحب وجد وقتل
salah h: http://netonradio.blogspot.com

media said...

انا حر
ميرسي على كلامك
ونورت البلوج

media said...

محمد ممدوح

انت الى فنان يا محمد
ربنا يخليك

media said...

CAIROCOMPUTER
ميرسي لمرورك استاذ صلاح وان شاء الله ازور البلوج

mohamed alhaddad said...

مش عارف اقولك ايه بس بجد والله انا بقالى كتير جدا جدا ماقرتش ولا سمعت ولا شفت حاجه رومانسيه بالشكل الرائع ده
بجد اثرت فيا أوى أوى

مش عارف اكتب واقولك ايه حاجه تحفه بجد

طبعا الاغنيه عامله شغل مع الموضوع حلو أوى انا عارف الصوت ده دى جوليا بطرس بس دى اول مره اسمع الاغنيه دى انا حدخل انزلها عشان حلوه اووى

media said...

وعد العيون

نورت البلوج كنت لسه هزور مدونتك سبقتنى انت

والله انت وكل المدونين الى كتبولى كمونتات رفعتولى روحى المعنويه
ميرسي ليك ولكل اللى علقوا عندى

almasry said...

ازيك


البوست جميل


انا روحت الكليه وكمان لاقيت واحد كده بيقول اسره مع الدكتوره منى وحاجات من دى بس انا مش رضيت أشترك لتكون مش تبعكم


انا هروح كمان اسبوعين لو هى دى اللى تبعكم قوليلى



تحيـــــــاتى
المصــــــــــــرى

media said...

اهلا يا عبدالله

ايوة هى بس تقريبا هى كده اتقفلت لان حددنا امبارح مقر الاسره هى في اسره تانيه هتتعمل ولو تحب تشارك معانا برضه في نشاطاتنا مفيش مانع

محمد عبد القوى said...

بوست جميل قوووووووي فكرني بكلمات اغنية عبد الحليم
قرب ..تعالى هنا جنبى
وهات شوقك على شوقي


دومتى رقيقة وحساسة وشاعرة ومبدعة

ABUL_HASAN said...

اسمحي لي انحني تواضعا وارفع القبعة اما مشاعرك الجميلة وكلماتك الرقيقة ...احساسك عالي يلامس السحاب وكلماتك في رقة الندى..تمنياتي بكل التوفيق والنجاح

media said...

محمد عبد القوى

ميرسي يا محمد نورت البلوج

media said...

ابو الحسن

ميرسي بجد دا بس من ذوقك
انت الى يترفع القبعه
قصائدك فعلا جميله

نورتنى

blue-wave said...

بالفعل ابدعتى
تحياتى لكى

م/ الحسيني لزومي said...

شارك في الحملة الشعبية للقيد بالجداول الانتخابية وادعو غيرك.
ضع بنر الحمله علي مدونتك.
البنر موجود علي مدونتي

ody911 said...

تائهه بين الخيال والواقع



يا من نسجتك بوحي خيالي فارس أحلامى حطم أسوار هذا الخيال وتعالى إلى واقعي


بجد تحفة تعبير تحفة عجبنى أوى


آسف على عدم المتابعة المتكررة

بجد فى حالة نفسية مش كويسة إلى جانب إنى كمان مشغول

بس بقى كل شئ عادى

عادى بقة
أودى بيمسى بس

أحساس لسه حى...كلام من جوه روح لكل روح said...

عزيزتى
كل ما اقرى

سأظل احبك مهما طال انتظارى
اتذكر حبيبت قلبى وروحها

جميل اوى اننا نحب حد بعيد عننا وننتظره حتى لو بامل بسيط وضعيف

بنستناه بطاقة الحب

حتى لو القدر مجمعش الاحبه ببعض
هيفضل
حب ابدى خالد

انتى بتقوليله يرحخمك من هذا العذاب وتطلبى منه بذل المستحيل

لاكنك لا تعلمى انه يفعل ما بيده وما يمكنه فعله ومدى الالم انه غير قادر على القرب منك

لاكن فرسان الرويات يفعلون المستحيل

لاكن الواقع لا نقدر فيه ان نفعل شئ فى المستحيل

انتظرى اذا كان هناك امل

ربما يتحقق المستحيل يوما ما

تحياتى

سلام

media said...

blue-wave
ميرسي جداا

media said...

م/ الحسيني لزومي

ان شاء الله

media said...

اودى

حمد لله على سلامتك ويارب تخرج من الحاله
الى انت فيها في اسرع وقت

media said...

كلام من جوه روح لكل روح


ميرسي ليك جدا

عندك حق مدام الشء مستحيل يبقى مستحيل
وعلى راي صديقتى تامر حسنى بقول
لحبيبته
طب خلى الدنيا ضايقك يوم وشوف انا هعمل ايه في الدنيا

صحيح هو يقدر يعمل ايه في الدنيا