Thursday, March 19, 2009

تنويييييييييييييييييييييييه

يا جماعة البنى ادمة الى سرقت الاميل واكونت الفيس بوك عملت مدونه بنفس اسم مدونتى ونفس النيك نيم والبروفيل والصورة نفس الكلام الى عندى كتباه عندها وكمان حاطه الاميل الى سرقته منى
ممكن تكلمكم على اساس انها انا
انا مش هدخل عند اى حد الفتره الى جايه ولا هكتب كومنتات عندكم ولو حد شاف النيك نيم بتاعى ياريت يبغلنى او تحذفوا الكومنت لانه مش انا
انا مش فاهمه هى عاوزة منى ايه ومش فاهمه ليه كل ده على فكرة هتلاقوه كتبالى كومنت باسم منى احمد حتى ع الفيس بوك وبعتتلى كذارساله انها معجبه بكلامى وبالقصص الى بكتبها في الجروب بتاعى انا واينااس
حليم
وكاتبه كومنت باسم ندى على البوست الى قبل ده ورده على نفسها باسم تائهه بين الخيال والواقع
مش عارفه هى تقريبا شخصيه مريضه مش فاهمه بتعمل كده ليه وليه انا بالذات
ادعولى يا جماعه افهم ايه الى بيحصلى ده
كان عجبها الجروب واخدته كمان عاوزة تاخد المدونه

يارب ابعد عنى الشر يارب وابعدها عنى

8 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

لا وانت الصادق شكله طلع زعيم عصابه
وعارف نفسه كويس

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

حسن وفقى

هو انا عشان سراج زميلى وعملت معاه حوار
تبقى مامته حماتى خلاص

وبعدين انهار دى بتلعب معاك ولا حاجه


بلاش الى الاستظراف ده الى زاد اوى عن حده ده

إيناس حليم said...

معلش يا لولو متزعليش
حسبي الله ونعم الوكيل فلي بيعمل كدة

Unknown said...

انا اسف يا جماعة انى دخلت فى الخط كدة
بس الكومينت دا بس علشان اعجابى بالمدونة
لكى منى فائق تحياتى
والسلام عليكم

لاسع افندى said...

احمدى ربنا سابولك الوبايل ماخدوهوش هو التانى