Thursday, March 19, 2009

انا اتسرقت يا رجالة

مش عارفة اضحك ولا اعيط بصراحه امبارح اميلى وحسابي ع الفيس بوك اتسرقوا والجروب اتمسح ...وعرفت ارجع الحساب والاميل ....النهاردة بقى كل راح الاميل وكمان الاكونت بتاعى ع الفيس بوك...لا بقى وكمان ايه الاميل التانى الى كنت لسه هضيف عليه اصحابي حصل الاولانى....هههههههههههههههه امبارح كنت زعلانه ودلوقتى عماله اضحك ..تقريبا الى عمل كده بيعانى ف حياته يا عينى ربنا يشفيه يارب ....ما علينا الى راح راح كويس انها جت على قد كده ...المهم بقى لكل اصحابي الى ع الميل لو جاتلكم اى رساله طبعا مش انا وكمان الى ع الفيس بوك ولو انها مخلتليش اصحاب ع الاميل ولا الفيس بوك بس الاميل التانى ف اصحابي اى رساله مش منى ولو عرفت ارجع الاميل طبعا هعرفكم انى انا الى بكلم بطريقة ما..ربنا يعدى اليله دى ع خير ..خايفه اصحى لاقى الدولاب هو كمان اتسرق ..مبقاش في حاجه مضمونه الزمن ده ..بعد كده الواحد بعد ما يسلم على حد يعد صوابع اديه ورجليه بالمره منا بقولكم مفيش حاجه مضمونه الزمن ده....ههههههههههههههههههههههه
يلا تصبحوا على خير اشربو اللبن واغسلو سنانكم قبل ما تنامو وادعولى ها وادعوا ع الى عمل كده
حسبي الله ونعم الوكيل
حسبي الله ونعم الوكيل
هفضل اتحسبن عليك كده وانا بصلي قيام الليل
والله مش فاهمه الناس بتستفاد ايه من اذية الناس
يلا ربنا كبيرررررررررررررررررررررررررر اوى على كل ظالم
اصحابي بحبك اوى وهرجعكم تانى ع ميل جديد قريب ان شاء الله

10 comments:

Unknown said...

معلش بجد قلبي معاكي ربنا يكون في عونك وحسبي الله ونعم الوكيل في الي سرقك ده
انتي عارفة أنا مرة مش اتسرقت لا بفتح مدونتي ملقيتش ولا بوست المدونة بالصلاة ع النبي فاضية
يالهوي كنت هموت فيها بس ربنا هدى بلوجر وظبط أما من ناحية الميل حصلت معايا مش سرقة لا عيني عينك وحدة أخدته مني كنت أعرفها والمفروض انه كان بينا حب بس من قهرتها لما سابتني أخدت الميل وغيرت الباسورد بتاعو معتش الواحد يآمن يقول آسراره حتى لنفسه
عدي صوابع بأه أصلي دخلت سلمت عليكي
ههههههههههههههههههههه
مودتي وصباح الخير

Unknown said...

معلش بجد قلبي معاكي ربنا يكون في عونك وحسبي الله ونعم الوكيل في الي سرقك ده
انتي عارفة أنا مرة مش اتسرقت لا بفتح مدونتي ملقيتش ولا بوست المدونة بالصلاة ع النبي فاضية
يالهوي كنت هموت فيها بس ربنا هدى بلوجر وظبط أما من ناحية الميل حصلت معايا مش سرقة لا عيني عينك وحدة أخدته مني كنت أعرفها والمفروض انه كان بينا حب بس من قهرتها لما سابتني أخدت الميل وغيرت الباسورد بتاعو معتش الواحد يآمن يقول آسراره حتى لنفسه
عدي صوابع بأه أصلي دخلت سلمت عليكي
ههههههههههههههههههههه
مودتي وصباح الخير

media said...

هههههههههههههههه
ياااااااااه دا ايه الشر الى جواها ده

كويس انها جت على الاميل شكلها كانت عاوزة تنتقم منك

في ناس كده بيكون جواهم نسبة غل وشر عاليه اوى

الى انا مش فهماه انا عملت ايه في الى عملت فيا كد
يلا ربنا ينتقم منها او منه

تائهه بين الخيال والواقع said...

شعور لذيذ بالانتصار
انا حقودة ومدمرة تصدقينى ليه

تائهه بين الخيال والواقع said...

ندى

ميرسى

Mohamed Hesham Safa said...

c'est la vie ...

مش اول ولا آخر مرة تحصل ... اتعودي على حركات من دي في عالم الانترنت

فيه ناس كل متعتها انها تسرق ... هنفول ايه بس ... اصل المشوع ده حصل معايا قبل كده

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

محمد شمس

عندك حق بس نفسي اعرف بيستفادوا ايه

اكيدهما مرضى لانه مفيش حدطبيعىوعاقل يعمل كده

Anonymous said...

حسن

فعلالالالالالالالالالالالالالالالالالا

مظبوط

خيرا تعمل شر تلقى

لاسع افندى said...

لو من حقى انصحك هأقولك
1-شكى فى اصحابك
2-اختارى باسوورد غير متوقع وصعب
3-استخدمى انتى فيرس ابديتد باستمرار وياريت يكون كاسبر
4-ماتكتبيش كلمة السر واليوزر نيم قدام اى حد
5-ماتدخليش من مكان غريب(سيبر او جهاز غير جهازك)