Sunday, March 02, 2008



كان يا مكان
هنا في نفس المكان
اتاقبلت معاها
وعشت معاها احلى ايام
كان يا مكان
كانت هنا ويايا
عصفورة طايره ف سمايا
في بكايا تبكي معايا
وف فرحي هي الضحكايه
كان يا مكان
كنت اسعد انسان
وانا كنت هحزن ليه وملاك الخير معايا
كان يا مكان
هنا في نفس المكان
اتقابلت معاها
وعشت معاها احلى ايام
وفي لحظه ضاع الحلم كانه ما كان
وبعدنا وكل واحد فينا بقى ف مكان
اه لو يازمان ترجع بيا
لايام زمان
كنت اخدها ف حضني واغني
ومين في الدنيا هيبقى اسعد مني
وملاكي معايا
كان يا مكان هنا ف نفس المكان
جاي وانا دمعي ف عيني
بتنمى نرجع تاني لايام زمان
ندمان بجد عليها
وحشاني ومش لاقيها
كانت معايا
ودلوقتي بدورعليها
نفسي ارجع ليها
ندمان بجد حقيقي
ضيعتها من ايدي
ودلوقتي ببكي عليها
حبتني بكل ما فيها
وبرغم حبها ليا
بعدت عنها وعملت نسيها
معرفتش ان قلبي ميقدرش يعيش الا بيها

غير لما بعدت وسبتها
ندمان بجد عليها
وحشاني ومش لاقيها
كانت معايا
ودلوقتي بدورعليها
نفسي ارجع ليها
ندمان بجد حقيقي
ضيعتها من ايدي
ودلوقتي ببكي عليها




12 comments:

مدحت محمد said...

اول كومنت فى مصاصة
يبقى كدة خالصين

مدحت محمد said...

الفكرة جميلة وجديدة وبسيطة ورائعه
عارفة احيانا الانسان
بيبقى فى ايديه كنوز ومبيقدرش يحافظ عليها بغبائه
وبيرجع يندم من تانى عليها
بعد ماتضيع من ايديه
الف تحية ليكى

أحساس لسه حى ...أنا مش موافق said...

عزيزتى

عارفة فكرتينى باغنية فات الميعاد
بتاعت ام كلثوم

وتفيد بايه يا ندم ياندم وتعمل ايه يا عذاب

صدقينى اللى يضيع حاجه جميلة قى حياته بسهولة وبمنتهى البساطة

هيفضل يندم كتير

وعيفضل يبكى كتير

ومش كل اللى هضيع منه حاجه هترجعله اكيد

جميله بجد ومعناها حلو

تحياتى
سلاااااااااااااااااام

Anonymous said...

جميل جدا

زياره أولى أعتقد أنها لن تكون الأخيره

دمتي بود

محبتي

WhItE HeArT said...

لولا

حلو قوي طبعاً الاحساس طالع بصدق واخلاص طبعاً
المميز في الموضوع ان انتي بنت وبتكتبي كإنك ولد وده شيء رائع بجد بصراحه حاولت اجرب الموضوع ده كتير لكن معرفتش بصراحه لكن جميل انك قدرتي تعملي ده

عجبتني اوي الحته دي

ندمان بجد عليها
وحشاني ومش لاقيها
كانت معايا
ودلوقتي بدورعليها


تحياتي ليكي

ثورة said...

ايه الرقة دي

ده كلامك يا لبني ؟ ولا ايه

عايزه الحق ولا ابن عمه ؟؟

مشاعر جميلة وإحساس عالي بس عايز تطوير في الشكل
أسلوب الكتابة يعني

بس مين قدك يا عم بتكتب في مجلات على النت
و إيدك طايله

اللى غداك يدينا يا سيدي

أيوه ده قر على فكره
ههههههههههه

شريف طلال said...

كلام جميل اوى
و مؤثر
شكراً ليكى بجد
تحياتى

media said...

مدحت
من عنيا يا مدحت اجبلك مصاصه
وعندك حق مبنقدرش قيمه الى فايدينا غير لما بيضيع مننا

media said...

انا مش موافق

منورنى ومبروك البلوج الجديد
وفعلا مش كل الى هضيع منه حاجه هترجعله تانى
ساعات كتير اوى الى بيروح مبيرجعش

media said...

عبد الرحمن فارس

اهلابيك
ويارب تكون المدونه نالت اعجابك

media said...

ثورة

ازيك يا هدهود
يا حبيبيتى انا بكتب الى بحسه
زى ما بيطلع منى بكتبه
وبعدين كده يا هدى اول زيارة ليا يا تقرى عليا
دا اناغلبانه

media said...

شريف طلال

منورنى يا شريف
ميرسي جدا ليك