Saturday, October 20, 2007

طمني عليك

من يوم بعدك وانا قلبي مكسور وحزين
محتار مش عارف الدنيا وخداني لفين
صعبان على قلبي فراقك
طب هعمل ايه
جوايا حنين علشانك ازاي اداريه
طمني عليك قول فين الاقيك
مشتاق لعنيك وبموت من شوقي ليك
وازاي انا اعيش لومش وياك
مش قادر انساااااااااك
ايامي بقت من غيرك ماليها الويل
بتعذب كل مايجي عليا الليل
وبروح على صورتك اخدها في حضني وانام
اهي حاجة وبتصبرني على الايام
ديما روحك حوليا وفي كل مكان
بتهون ياما عليا سنين حرمان
طمني عليك قول فين الاقيك
مشتاق لعنيك وبموت من شوقي ليك
وازاي انا اعيش لو مش وياك
مش قادر انسااااااااااااك
طمني عليك

10 comments:

رينـــــــــــا said...

السلام عليكم
جميل اوى كلامك
ينفع اغنيه :D:D:D
تسلم ايدك

Anonymous said...

اهلا رينا
بس دة مش كلامي دي اغنية محمد فؤاد

ody911 said...

تصدقى يا لولا

أنا كنت هكتب الكلمات دى من يومين

مش ممكن

أغنية بجد تحفة

وكلمات مش ممكن

وكفاية الزكرى

آآآآآآآآآآآآآه

عادى بقة
أودى

أجدع واحد في الشارع said...

ازيك يا لولا

يارب تكونى بخير

انتى اخترتى اجمد اغنية لافؤاد

بجد احيكى على اختياق

وبلاش الحيرة

تحياتى

ويارب تكونى بخير

كاريزما said...

تسجيل مرور..

و أعجاب

بعاطفتك

Mkjwe said...

احسن اغنيتين في الشريط كله بجد الاغنية دي وخدني الحنين

تحياتي لكي بالعطور الفرنسية

المجنون الحر

koukawy said...

انا بحب الأغنيه دي اوي
و بسمعها و اعيط
عشان بتجيلي ع الجرح

media said...

koukawy

ميرسي على الزيارة
ومدام الاغنية بتجيلك على الجرح بلاش تسمعيها واسمعي الدنيا الحلوة

media said...

اودي

معلشي انا سبتك
خيرها في غيرها
وعادي بقى

media said...

اجدع واحد في الشارع

ازيك انت يا باسم يارب تكون بخير


كاريزما

ميرسي على زيارتك نورتني


Free insane\\ l0v3lYGh0sT14

ميرسي علي التحية المعطرة