Tuesday, August 20, 2013

:)





- هو انت ليه رجعت تاني بعد الغيبة دي؟

- ومين قالك اني غايب؟

- ما انت بعيد من زمان

-انا عمري ما كنت بعيد انتي ال ديما شيفاني بعيد

انا موجود حواليكي بس انتي اللي مش واخده بالك

- تقصد ايه ؟

- اقصد ان انا شايفك وحاسس بيكي  بدليل رجعت اسأل عليكي

- وتسأل عليا ليه انا لو مكانك مكلمنيش خالص :(

- عشان حسيت انك تعبانه مش انتي تعبانه برضه؟

- وانت عرفت ازاي؟

- منا قولتلك اني مش بعيد وانك مش واخده بالك من وجودي

- بس انا مش تعبانه انا كويسة جدا

- كدابة 

- انا مبكدبش

- لا بتكدبي عشان تهربي مني زي ما هربتي زمان

- انت عايز ايه دلوقت؟

- عايزك مبسوطة وفرحانة زي اول مرة شوفتك فيها :)

فاكره زمان لما  قولتلك إن لقانا قدر؟! اديني يا ستي رجعت تاني بناء على رغبات القدر

- القدر؟!!!!!!!!!!!! انت قدري ؟!!!

- بيتهيألي كده

- بس انا بيتهيألي إن قدري مع حد تاني

- مفيش حد تاني في أنا وبس  

- يا سلاااااام  مُنجم حضرتك !

- لاء  كل الحكاية اني شوفتك في الحلم بتنادي عليا انا واديني جتلك

- انت خيالي أوي

- خيالي عشان بحبك ولا عشان بحلم بيكي ولا عشان ديما جوايا احساس انك مكتوبالي انا بس؟!

- عشان كل حاجة

- زمان كنتي بتقولي الواحد مينفعش يعيش من غير من خيال .. واديني اهو بحاول أعيش

- امممم بتحاول تعيش ولا بتحاول توهم نفسك اني بحبك؟!

- انا مبوهمش نفسي أنا عارف انك هتحبيني  زي منا بحبك لو مش مصدقاني غمضي عيونك واسألي قلبك

- وان قالي لاء هتصدق ؟

- انا واثق انه عمره ما هيقول لاء  عشان هو اللي نداني من غير ماتخدي بالك

- مغرور

- طب جربي

- هجرب بس عشان اثبتلك انك موهوم

- لاء انتي هتجربي عشان تحاولي تثبتي لنفسك انك مبتحبنيش وتهربي زي زمان بس انا واثق المرة دي انك هتصدقي قلبك

- هنشوف


5 comments:

Anonymous said...

جميلة جدا جدا بالفعل
العاب بنات
العاب تلبيس

rnoo said...


أناقة
البشرة
الشعر
المرأة والحمل
الشعر
المرأة المسلمة
حلويات
وصفات مجربة
مكياج
فساتين
احذية
ازياء
شنط نسائية

Unknown said...


شركة كشف تسربات المياة بالدمام
شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة عزل اسطح بالدمام
شركة تنظيف بالدمام
شركة مكافحة النمل الأبيض بالدمام
شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة رش مبيدات بالدمام
شركة تنظيف خزانات بالدمام
شركة شفط بيارات بالدمام
شركة تنظيف مجالس بالدمام
شركة عزل اسطح بالدمام
شركة عزل خزانات بالدمام

Unknown said...

شركة تنظيف فلل بخميس مشيط
شركة تنظيف منازل بخميس مشيط
شركة تنظيف بخميس مشيط
شركة مكافحة حشرات بابها
شركة مكافحة حشرات بجازان
شركة مكافحة حشرات بنجران
شركة مكافحة حشرات بخميس مشيط

Unknown said...

شركة تنظيف مجالس بجازان
شركة تنظيف شقق بجازان
شركة تنظيف منازل بجازان
شركة تنظيف فلل بجازان
شركة تنظيف مجالس بابها
شركة تنظيف شقق بابها
شركة تنظيف منازل بابها
شركة تنظيف فلل بابها
شركة تنظيف بابها
شركة تنظيف بجازان
شركة تنظيف موكيت بخميس مشيط
شركة تنظيف مجالس بخميس مشيط
شركة تنظيف شقق بخميس مشيط