Wednesday, July 29, 2009

واخيرا اتخرجت


حاسه ان حمل كبير اوى اتشال من عليا انا نجحت يا ناااااااااااااااااس نجحت

انا اتظلمت كتير اوى في الكليه دى بجد وتعبت نفسيا كتير بسببها والحمد لله ربنا عوضنى

الحمد لله يااااااااااااااااااااارب الحمد لله

وان شاء الله هكمل دراسات عليا ان شاء الله

نفسي احضن الدنيا كلها انا فرحانه اوىىىىىىىىى

وفي نفس الوقت زعلانه عشان ناس زمايلى ربنا موفقهمش السنة دى

وان شاء الله ينجحوا السنه الجايه وربنا يوفقهم يارب

عشان هما بجد ماثرين فيا اوي
يارب نجحهم يارب السنه الجايه ووفقهم يااااااااااااارب
ياااااااااااارب

10 comments:

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية said...

مبروووك يا قمراية
ربنا يوفقك ويحقق لك كل اللى بتتمنيه
ويكرم زمايلك السنة الجاية

تقبلى مرورى

بسمه عبدالباسط said...

مبروووووووووووووووووووووووووك

بجد فرحانة ليكى جدا وجميل انك هتكملى

مليون مبرووووووووووك

ديالا said...

مبرووووووووووووووك

ايوه كده رفعتي راسنا

انا برضه باذن الله هكمل معاكي دراسات عليا ان شاء الله

media said...

احساس طفلة محبة للرومانسية بس واقعية

الله يبارك فيكى
ميرسي يا جميله

media said...

بسمه

ربنا يخليكى ليا يارب

الله يبارك فيكي يا قمر

media said...

ديالا
الله يبارك فيكى يارب

ربنا يوفقك يارب

إيناس حليم said...

لولووووووووووووو
مبروك يا قلبي الف الف مبرووك
انتي عسل وتستاهلي كل خير وسعادة بجد
بحبك اوي يا لولو :))

shirry said...

مبروووووووووووووووك
الف مبروك يا جميلة وعقبال الماجيستير
وعقبالي انا كمان
هانت باقي سنة

بالتوفيق

Mohamed Hesham Safa said...

مبروك يا ستي ...

media said...

ميرسي لكل الناس الله يبارك فيكم

وربنا يوفقكم كلكم يارب

ميرسىىىىىىىىىىى